Lõbusad mängud teismeliste mängimiseks väljaspool

Ülevaade

Teismelised vajavad regulaarset füüsilist aktiivsust, et püsida tervena ja vältida haigusi ja haigusi, selgitab lapse tervis. Õnneks saavad teismelised mängida väljapoole nii palju kui nooremad lapsed. Välimiste mängude mängimine annab teismelistele võimaluse aktiivseks saamiseks ja kehaliste harjumuste loomine seab teie teenimise füüsilise tervise eluea juurde.

Võrkpalli lõbus

Rätikupall vajab keskendumist ja meeskonnatööd, ütleb Terry Orlick, “Koostöö mängude ja spordi autor: rõõmsad tegevused kõigile” autor. Paigaldage võrkpallivõrk väljapoole ja piisavalt rätikuid, nii et igal poissidel on üks rätik. Teismelised satuvad paaridesse, kusjuures iga käes hoitakse käterätiku ühel otsal. Pall käivitatakse üle võrgu, kasutades ainult rätikut. Iga kord, kui meeskond neto teisel pool püüab palli rätikuga, teenib see ühe punkti. Enne palli tagasi saamist palli pärast seda, kui see on kinni püütud, tuleb pall viia uuele paarile, nii et kõigil on võimalus palli palli üle mängida. Mäng jätkub, kuni üks meeskond jõuab eelnevalt kindlaksmääratud punktiks. Orlick soovitab mängu rätikude suurust vähendada või lumet mängida, et mängule lisaküsimusi lisada.

Teen-vastav silt

Lipp pilt on kiired mängud, mis vajavad strateegiat ja meeskonnatööd. Jagage teismelised kahte võistkonda ja leidke suur ja avatud mänguala. Veenduge, et seal poleks takistusi ja mängige seda mängu päeva jooksul. Määrake iga meeskond territooriumile. Igal meeskonnal on lipp ja mängu eesmärk on vastase meeskonna lipp leida ja lüüa. Meeskonna lippu lüüa peavad mängijad oma territooriumile hiilgama ja võtma selle ilma vangistamata ja paigutatud “vanglasse”. Võistleja on esimene meeskond, kes võidab vastase meeskonna lippu edukalt.

Tee pass

Joe Rhatigan ja Rain Newcomb, “Run, Jump, Hide, Slide, Splash: The 200 Best Outdoor Games Ever” autorid, soovitavad Ultimate Frisbee-mänguna mängimist, kus teismelised mängivad väljapoole. Seda on kõige parem mängida pargis või mõnes teises suurel alal, mis võimaldab jooksu ja hüpped. Mäng nõuab kaheksa või enamat teismelist, jagatuna kaheks võrdseks meeskonnaks. Märgi ära kaks väravajoont umbes 100 jala kaugusel. Iga meeskond seisab ühe eesmärgi joone taga. Üks meeskond alustab mängu, visates Frisbee teise meeskonnaga. Frisbee püüdmine võidab selle oma mängijate seas, kui nad liiguvad vastase meeskonna eesmärgi reale. Frisbee käes olev mängija ei saa jalga liigutada, kui ta teeb püüki, kuni ta on läbinud Frisbee teise mängijaga. Iga kord, kui meeskond suudab Frisbee’t edukalt üle saada teise meeskonna eesmärgi reast, pannakse punkti. Kui pall langeb, siis võidab teine ​​meeskond Frisbee, kus see langes. Võitjaks on esimene meeskond, kes võidab 21 punkti.